لوله خرطومی فلزی روکش‌دار

لوله خرطومی فلزی روکش‌دار چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

لوله خرطومی فلزی روکش‌دار تبریز
لوله خرطومی فلزی روکش‌دار تبریز

 

 

بدون شک یکی از پارامترهای انتخاب یک ساختمان خوب استفاده از وسایل ایمن و مقاوم است. در نتیجه تأسیسات الکترونیکی و کابل‌های استفاده‌شده تأثیر بسزایی در این زمینه دارد. یکی از تجهیزاتی که افراد می‌توانند برای حفاظت کابل‌ها  در پروژه‌های ساختمانی استفاده نمایند، لوله فلکسیبل است. این لوله می‌تواند مسیر ایمنی را برای کابل‌ها و سیم‌های استفاده‌شده در ساختمان ایجاد کند. از همین رو لازم است افراد بسته به شرایط محیط از انواع این لوله استفاده نمایند. یکی از انواع لوله فلکسیبل، لوله خرطومی فلزی روکش‌دار تبریز است.  این نوع لوله نسبت به محصولات مشابه خود دارای مزایای بسیاری است به‌عنوان‌مثال مصرف این محصول به‌طور قابل‌توجهی میزان استفاده از اتصالات مانند زانویی‌ را کاهش می‌دهد. از همین رو ما در این مطلب قصد داریم شما کاربران عزیز را با این ابزار کاربردی و به‌صرفه آشنا کنیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

 

لوله خرطومی فلزی روکش‌دار تبریز چیست؟

لوله خرطومی فلزی روکش‌دار تبریز یکی از انواع لوله خرطومی فلزی است. این محصول یک از  کانال فلزی با سطح مقطع گرد و با روکشی پلاستیکی از جنس پی‌وی‌سی تولید می‌شود. افراد از لوله­های خرطومی فلزی روکش‌دار با هدف حفاظت از سیم‌ها در برابر  رطوبت و گردوغبار استفاده نمایند.  رنگ روکش این لوله بیشتر مشکی است. بااین‌حال در برخی از موارد با روکش سفید نیز تولید می‌شود. این نوع لوله بسته به سایز، نوع روکش و دیگر ویژگی‎‌ها دارای قیمت‌های گوناگونی است. از همین رو افراد می‌توانند برای آگاهی از قیمت‌های این محصولات می‌توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان فروش توان رسا تبریز در ارتباط باشید.

 

 

 

کاربرد لوله خرطومی فلزی روکش‌دار چیست؟

پیمانکاران پروژه‌های عمرانی بیشتر از این محصول در  تأسیسات الکتریکی که در محیط‌های باز و مملو از گردوغبار نصب و اجرا می‌شوند، به‌منظور جلوگیری از آسیب دیدن کابل‌ها استفاده می‌کنند. افراد زا این لوله در سقف‌های کاذب، کف ساختمان‌ها به‌صورت روکار،  روی دیوارها،  سیستم‌های دوربین مداربسته و برای برقراری اتصال بین ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌کنند. از آنجایی که این تجهیزات مقاوم است می‌توان آن را در محیط روباز صنعتی هم استفاده نمود. استفاده از این لوله‌ها در محیط‌های صنعتی موجب می‌شود تعویض و تعمیر با سرعت بالاتری صورت پذیرد.

 

این نوع لوله په ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. به دلیل اینکه این محصول به‌وسیله پی‌وی‌سی روکش شده است، می‌تواند از کابل‌ها در برابر رطوبت، آب، گردوغبار محافظت کند. همچنین قیمت آن نیز مقرون‌به‌صرفه می‌باشد و طول عمر بالایی دارد.

 

 

انواع لوله خرطومی فلزی روکش‌دار تبریز
انواع لوله خرطومی فلزی روکش‌دار تبریز

 

 

فراموش نکنید که

افراد می‌توانند برای نصب  این نوع لوله به دیوار از بست‌های مخصوص آن همچون بست اسپیت، بست عایق دار و بست دوطرفه استفاده کنند. البته باید توجه داشت که این محصول دارای سایزهای گوناگونی است و افراد می‌بایست بر اساس تعداد کابل‌های ورودی به لوله و وزن آنها لوله و بست مناسبی تهیه کنند. امروزه تجهیزات و ابزار صنایع الکتریکی بسیار گسترش پیداکرده و تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید و طراحی محصولات محافظتی بسیاری به‌منظور هدایت و حفاظت از کابل‌ها کرده‌اند. از همین رو لازم است افراد پیش از خرید هر محصولی در خصوص آن اطلاعات کاملی به ست آورند. شما کاربران عزیز نیز می‌توانید به‌منظور آگاهی از تجهیزات الکتریکی نظیر لوله فلکسیبل تبریز از وب‌سایت گروه توان رسا دیدن فرمایید. 

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید

گروه برق توان رسا تبریز دارای کادر مجرب و تخصصی در کلیه زمینه های الکتریکی می باشد. فعالیت های مهم این گروه اجرای کابل کشی با سینی کابل ، طراحی و اجرای تابلو های برق صنعتی ، فشار متوسط و ضعیف و فرمان ، اجرای تمامی سیستم های روشنایی برق کارخانجات ، اجرای سیستم های امنیتی مدار بسته ، طراحی و اجرای سیستم های ارتینگ و صائقه گیر می باشد. الکترو توان رسا عضو رسمی اتحادیه تولید کننده گان و توزیع کننده گان تجهیزات الکتریکی تبریز این افتخار را دارد که در جهت تامین نیاز شرکت های پیمان کاری ، ساختمانی ، مهندسین صنعتی کشور در زمینه برق صنعتی روشنایی ، فشار قوی و ضعیف شما را در انجام پروژه ها یاری نماید.

عضویت درخبرنامه

تماس با ما

آدرس :  تبریز – خیابان فردوسی – کوچه مشکات – مجتمع تجاری مشکات – پلاک 14/9

تلفن ثابت:  35535977-041

تلفن ثابت:   35577854-041

موبایل1:      09147781428

موبایل2 :      09146960787

ایمیل:        info@tavanrasa.ir

تلگرام آیدی : Aliran1360@

 

ارسال پیام